عنوان

کنفرانس مطبوعاتی «نگرانی مردم کندز از تشدید جنگ و تاخیر در روند صلح»

کتگوری

برچسب‌ها

کنفرانس مطبوعاتی «نگرانی مردم کندز از تشدید جنگ و تاخیر در روند صلح»

کنفرانس مطبوعاتی

«نگرانی مردم کندز از تشدید جنگ و تاخیر در روند صلح»


 

نشست خبری زیر نام «نگرانی مردم کندز از تشدید جنگ و تاخیر در روند صلح» به تاریخ 13 ثور 1400 / 3 می 2021 از سوی سکرتریت ولایتی جرگه صلح نسل نو وجوانان ولایت کندز و جوانان این ولایت به همکاری گروپ تماس جوانان برای صلح برگزار شد.


سید غفور هاشمی مسوول کمیسیون برگزاری جرگه صلح نسل نو و جوانان کندز بر اتحاد و هم‌بستگی میان اقوام تاکید کرده می‌گوید که دسترسی به صلح نیازمند اتحاد و یک پارچگی می‌باشد و باید اقوام افغانستان متحد شوند.


عبدالستار شمال عضو پارلمان جوانان و کمیسیون برگزاری جرگه، شهباز صابری-مسوول تلویزیون خاور و عضو جرگه و میرویس احمدزی مسوول نهاد جوانان احمدزی و عضو جرگه میگویند که باید تلاش‌های صادقانه برای تامین صلح در کشور صورت گیرد. افراد و کشور های منطقه نباید در روند صلح مداخله سوء کنند.


عصمت الله بنیاد عضو جرگه و عبدالخلیل وردگ عضو جرگه کندز بر ختم جنگ تاکید کرده میگویند که جنگ افغانستان بر مردم این کشور تحمیل شده است و بیشترین تلفات را نیز جوانان و زنان داده اند و باید این جنگ خاتمه یابد.


عزیزه امینی، محمد عمر کندزی استاد دانشگاه و عضو جرگه، محمد زبیر قریشی مسوول نهاد رجا و عضو جرگه و محب الله محب مسوول شورای عالی جوانان چهاردره و عضو جرگه کندز بر ادامه مذاکرات، حل مشکلان از طریق راه‌ حل‌های سیاسی، جلوگیری از تلفات و خشونت‌ها و تلاش‌های جوانان در راستای تامین صلح صحبت نمودند.

 

با احترام

سکرتریت ولایتی جرگه صلح نسل نو و جوانان کندز

دفتر رسانه ها و سخنگویی گروپ تماس

کندز-افغانستان

اشتراک گزاری از طریق