عنوان

کنفرانس مطبوعاتی «خواست‌های جوانان ولایت فراه از طرفین مذاکره در گفتگوهای صلح»

کتگوری

برچسب‌ها

کنفرانس مطبوعاتی «خواست‌های جوانان ولایت فراه از طرفین مذاکره در گفتگوهای صلح»

کنفرانس مطبوعاتی

«خواست‌های جوانان ولایت فراه از طرفین مذاکره در گفتگوهای صلح»


 

کنفرانس مطبوعاتی تحت نام «خواست‌های جوانان ولایت فراه از طرفین مذاکره در گفتگوهای صلح» توسط سکرتریت ولایتی جرگه صلح نسل نو و جوانان به تاریخ ۲۹ ثور ۱۴۰۰ در ولایت فراه برگزار گردید.


فریبا شریفی مسئوول کمیته رسانه‌ها و سخنگویی سکرتریت در مورد تاثیرات جنگ جاری بر زنان فراه و نقش صلح در رشد و پیشرفت زنان فراه صحبت نموده و بیان داشتند که یکی از اقشاری که بیشترین آسیب‌ها را در اثر جنگ‌های جاری متحمل شده اند خانم‌ها است و زنان فراه بیشتر از سایرین دچار آسیب و تاوان شده اند.


عبدالجبار جبران مسئوول کمیته ارتباط با قربانیان جنگ سکرتریت جرگه فراه در مورد تاثیرات جنگ بر زندگی مردم در ابعاد مختلف صحبت نمودند.

انجینر ضیاءالدین نورزی عضو بورد مشورتی سکرتریت و مسئوول اتحادیه معلولان ولایت فراه در مورد تاثیرات جنگ و صلح در زندگی معلولان و خواست‌های معلولان ولایت فراه از روند گفتگوهای صلح صحبت نمود.


سپس محمدقاسم حمیدی رئیس بپرد مشورتی سکرتریت در مورد نیازهای اساسی برای رسیدن به صلح در کشور و بخصوص موضوع آتش بس که خواست همه جوانان ولایت فراه است، صحبت نموده و طرفین خواست که هر چه زودتر به یک آتش بس توافق کنند.


در اخیر محمد عوض دانیال رئیس سکرتریت ولایتی جرگه صلح نسل نو و جوانان در ولایت فراه اولا در مورد اثرات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تاثیر جنگ ها بر اعتبار بین المللی کشور و از دست رفتن فرصت های ملی و بین المللی در اثر جنگ ها صحبت نموده و بعد به جمع بندی موضوعات پرداخته و برقراری آتش بس، تسریع روند مذاکرات صلح و تثبیت نقش واقعی جوانان در روند مذاکرات صلح را سه خواسته ی اساسی جوانان بویژه جوانان ولایت فراه عنوان نمود. وی در ادامه‌ یکبار دیگر مواد قطعنامه ی جرگه صلح نسل نو و جوانان را بیان نموده برآن تاکید ورزید.

 

با احترام

دفتر رسانه‌ها و سخنگویی گروپ تماس

۲۹ ثور ۱۴۰۰

اشتراک گزاری از طریق