عنوان

بازدید نمایندگان گروپ تماس از قریه جودره ولسوالی-هسکه مینه -ننگرهار

کتگوری

برچسب‌ها

بازدید نمایندگان گروپ تماس از قریه جودره ولسوالی-هسکه مینه -ننگرهار

جمع از فعالان، جوانان و نمایندگان گروپ تماس جوانان برای صلح جهت بلند کردن صدای صلح از ولسوالی هسکه مینه- قریه جودره بازدید نمودند. در جریان این بازدید ضمن اتحاف دعا به روح شهدای که در اثر حمله انتحاری در مسجد جان باخته بودند، با بزرگان و مردم این قریه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


قریه جودره یکی از قریه‌های مربوط به ولسوالی هسکه مینه ولایت ننگرهار است که طی چندین سال گذشته با حملات و ستم‌های غیر انسانی گروه داعش و سایر تروریستان مواجه بوده و روزانه قربانی جنایات ضد انسانی و جنگ‌های تحمیلی گردیده اند و می‌گردند.


مردم و بزرگان قریه جودره دو خواست واضح از حکومت داشتند:

1- پس از حمله خونین داعش در این قریه، رییس جمهوری از آنجا بازدید نمودند که متاسفانه تا هنوز وعده های که رییس جمهور برای مردم داشتند هیچ گونه عملی نشده است، بنا از مسوولین حکومتی در ولایت ننگرهار و شخص رییس جمهور خواهان توجه به مردم و بازماندگان قربانیان که اکثریت آنها اطفال و زنان هستند می‌باشند؛

2- مردم جودره با مقاومت و جان فشانی در برابر فعالیت‌های گروه داعش با شجاعت و دلیری در طی چندین سال بدون هیچ گونه امکانات ایستادگی نمودند. اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت دولت و فعال بودن گروه داعش در این منطقه، آب به روی مردم این قریه نیز توسط گروه داعش بسته است که در این قسمت هم خواهان توجه جدی حکومت و دیگر نهادهای مسوول هستند.

گروپ تماس جوانان برای صلح به نمایندگی از جوانان و نسل نو افغانستان از مردم قهرمان جودره و مخصوصاً از قوم بزرگ و با افتخار شینوار بخاطر ایستادگی و قربانی‌های شان در مقابل داعش و سایر تروریستان منطقه یی و بین المللی اظهار سپاس و امتنان نموده و در درد و غم شان خود را شریک می‌داند.


با احترام

دارالانشای گروپ تماس جوانان برای صلح

22 عقرب 1398 / 12 نوامبر 2019

اشتراک گزاری از طریق