عنوان

نشست‌های مشورتی با نهاد‌ها و جوانان قندهار

کتگوری

برچسب‌ها

نشست‌های مشورتی با نهاد‌ها و جوانان قندهار

گزارش تصویری از نشست‌های مشورتی با نهاد‌ها و جوانان قندهار

نشست مشورتی - قندهار

رهبری گروپ تماس جوانان برای صلح روز پنج‌شنبه، ۱۶ دلو ۱۳۹۹ خورشیدی با شماری از جوانان، فعالان سیاسی، مدنی و اساتید ولایت قندهار جلسه مشورتی را برگزار کردند. در این نشست روی فعالیت‌های گروپ تماس، جرگه‌ صلح نسل نو و جوانان، نگرانی از استفاده ابزاری از جوانان، نقش سمبولیک نسل نو و جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان سیاسی از جمله پروسه صلح بحث‌های جدی صورت گرفت.

بر اساس فیصله این نشست، کمیسیون برگزاری از میان این جوانان شکل گرفته و این کمیسیون مسوولیت برگزاری جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت قندهار را به عهده دارند.

 

نشست‌های مشورتی


رهبری گروپ تماس جوانان برای صلح طی نشست‌های جداگانه مشورتی با حکمت الله صلحی، نماینده جوانان حوزه جنوب غرب در شورای عالی جوانان، نور الله نوری، رییس رادیو تلویزیون ملی ولایت قندهار و شاولی سلیمان‌خیل، رییس شورای قوم سلیمان‌خیل دیدار و روی فعالیت‌های گروپ تماس و چگونگی برگزاری جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت قندهار که قرار است به زودی برگزار گردد، بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدار رهبری گروپ تماس جوانان برای صلح از کتابخانه عامه صلح


رهبری گروپ تماس روز چهارشنبه، ۱۵ دلو ۱۳۹۹ با منور احمد واحدی مسوول کتابخانه عامه صلح دیدار نموده و روی چگونگی برگزاری جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت کندهار که قرار است به زودی با حضور جوانان از تمام واحدهای اداری این ولایت برگزار گردد، بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدار رهبری گروپ تماس با بنیاد مدنی جوانان قندهار


رهبری گروپ تماس روز شنبه، ۱۸ دلو ۱۳۹۹ با رهبری بنیاد مدنی جوانان ولایت قندهار دیدار نموده و روی چگونگی برگزاری جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت کندهار که قرار است به زودی برگزار گردد، بحث و تبادل نظر نمودند.

 

نشست کمیسیون برگزاری جرگه صلح قندهار


نشست کاری کمیسیون برگزاری جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت قندهار روز شنبه، ۱۸ دلو ۱۳۹۹ خورشیدی با حضور اعضای کمیسیون شامل جوانان، فعالان سیاسی، مدنی و اساتید ولایت قندهار برگزار گردید.

در این نشست تیم ۱۱ نفری دارالانشای اجرایی کمیسیون انتخاب و روی چگونگی انتخاب اعضای جرگه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

قرار است جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت قندهار با اشتراک نمایندگان نسل نو و جوانان از تمام واحد‌های اداری این ولایت به زودی برگزار گردد

نشست کمیسیون برگزاری جرگه صلح قندهار


کمیسیون برگزاری جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت قندهار نشست کاری را به روز یک شنبه، ۱۹ دلو ۱۳۹۹ خورشیدی با حضور اعضای این کمیسیون برگزار کرد.

در این نشست بخش‌های کاری و مسوولیت‌های اعضای کمیسیون مشخص و برنامه‌های جرگه توسط دارالانشای آن پیشنهاد و توسط اعضای کمیسیون مورد تایید قرار گرفت.

اشتراک گزاری از طریق