عنوان

نشست رهبری گروپ تماس با کمیسیون برگزاری، مسوولان و منشی‌های جرگه

کتگوری

برچسب‌ها

نشست رهبری گروپ تماس با کمیسیون برگزاری، مسوولان و منشی‌های جرگه

نشست رهبری گروپ تماس با کمیسیون برگزاری، مسوولان و منشی‌های جرگه

 

رهبری گروپ تماس جوانان برای صلح بتاریخ ۲۳ دلو ۱۳۹۹ هجری خورشیدی با رهبری و اعضای کمیسیون برگزاری، مسوولان و منشی‌های کمیته‌های ده‌گانه جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت قندهار دیدار نمودند. در این نشست ابتدا جرگه قندهار ارزیابی و سپس محمد سنگر امیرزاده، رییس گروپ تماس از کمیسیون و اعضای جرگه سپاسگزاری و قدر دانی نمود. سپس همایون میاخیل، رییس دارالانشای گروپ تماس ضمن قدر دانی از حضور پر رنگ جوانان قندهار، تاکید نمود که ما متحد به ادامه هماهنگی و همصدایی نسل نو و جوانان در پروسه صلح هستیم. وی از جوانان قندهار خواست تا این صدا را ادامه و حمایت کنند. در ادامه نثار احمد آزاد، استاد ویس عزیزی، اسد الله حکیمی، محمد همدرد، گل احمد ریگوال، آغا ولی بارانی و شمار دیگر از اعضای رهبری کمیسیون برگزاری از رهبری گروپ تماس قدردانی نمودند.

در اخیر رهبری گروپ تماس تصدیق‌نامه «سفیران صلح» را که برای تمام اعضای جرگه در نظر گرفته شده است، به مسوولان کمیته‌های ده‌گانه اهدا نمودند. در این نشست رهبری گروپ تماس با تقدیم لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های اعضای کمیسیون برگزاری جرگه صلح قندهار نیز قدردانی به عمل آورد.

جرگه صلح نسل نو و جوانان ولایت قندهار توسط جوانان این ولایت به همکاری گروپ تماس جوانان برای صلح به تاریخ ۲۲ دلو ۱۳۹۹ هجری خورشیدی با حضور جوانان، نمایندگان نهادها، فعالان مدنی، استادان دانشگاه‌ها، خبرنگاران و محصلان برگزار گردید. گروپ تماس جوانان برای صلح قبلا در ۲۶ ولایت کشور، سلسله از این نشست‌ها را جهت هماهنگی و همصدایی نسل نو و جوانان در پروسه صلح موفقانه برگزار کرده است.

اشتراک گزاری از طریق